برنامه آموزشی حکمیت برای کارمندان اداره تدارکات ملی و انستیتیوت تدارکات ملی

برنامه آموزشی: آموزش حکمیت برای کارمندان اداره تدارکات ملی و انستیتیوت تدارکات ملی
تاریخ: 24 میزان 1398 که مصادف است با 16 اکتوبر 2019
مکان: اداره تدارکات ملی
آموزگاران: شمسی مقصودی، صاعق شجن و محمد اسماعیل شاهد
اشتراک کننده‌گان: کارمندان اداره تدارک ملی و انستیتیوت تدارکات ملی

پس از برگذاری برنامه آموزشی بتاریخ 27 و 28 سنبله 1398 که مصادف است با 18 و 19 سپتمبر2019راجع به قانون تدارکات توسط انستیتیوت تدارکات ملی برای کارمندان و حکم های مرکز حل منازعات تجارتی افغانستان و امضا تفاهمنامه میان این مرکز و اداره تدارکات ملی بتاریخ 17 میزان 1398 که مصادف است با 9 اکتوبر 2019، مرکز حل منازعات تجارتی افغانستان برنامه آموزشی یک روزه را راجع به حکمیت بتاریخ 24 میزان 1398 که مصادف است با 16 اکتوبر 2019 برای کارمندان اداره تدارکات ملی و انستیتیوت تدارکات ملی برگذار نمود.

این برنامه آموزشی توسط حکم‌های مرکز حل منازعات تجارتی افغانستان، هر یک محترمه شمسی مقصودی، محترم صاعق شجن و محترم اسماعیل شاهد ارایه گردید. در آغاز برنامه، معاون عملیاتی و منابع اداره تدارکات ملی محترم احمد شاه نقشبندی، از تلاش مرکز حل منازعات تجارتی افغانستان بخاطر برگذاری چنین برنامه آموزشی برای کارمندان این اداره قدردانی نمود. 

حکم‌های مرکز حل منازعات تجارتی افغانستان معلومات جامع و مفصل در زمینه معرفی حکمیت، حل منازعات از طریق حکمیت و شناسایی و تطبیق قرارهای حکمیت داخلی و خارجی در افغانستان برای اشتراک کننده‌گان ارایه نمود. 

مرکز حل منازعات تجارتی افغانستان در زمینه برنامه متذکره، پیشنهادات مثبت از اشتراک کننده گان دریافت کرد تا در آینده نیز چنین برنامه های آموزشی در خصوص حل منازعات بدیل برای کارمندان اداره تدارکات ملی و انستیتیوت تدارکات ملی برگذار گردد. مرکز حل منازعات تجارتی افغانستان از کارمندان اداره تدارکات ملی و انستیتیوت تدارکات ملی بخاطر علاقه‌مندی آنان در عرصه حل منازعات بدیل و فعالیت مرکز حل منازعات تجارتی افغانستان اظهار امتنان می نماید. 

این برنامه آموزشی با اعطای تقدیرنامه ها به حکم‌ها و کارمندان مرکز حل منازعات تجارتی افغانستان بخاطر برگذاری موفق برنامه خاتمه یافت.